Kadra - przedszkole przy ul. Drzewieckiego

Nauczyciele

Malwina Bartczak

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Psychopedagogika oraz studiów licencjackich na kierunku Pedagogika Resocjalizacyjna i Opiekuńcza. Ukończyła studia podyplomowe z Edukacji, rewalidacji i wspomagania rozwoju dzieci ze spectrum autyzmu. Dodatkowo dyplomowany neuroterapeuta I i II stopnia. Obecnie w trakcie obrony dyplomu na kierunku Organizacja i Zarządzanie Oświatą oraz w trakcie edukacji w zakresu psychoterapii dzieci i młodzieży. Nauczyciel kontraktowy.

Dodatkowo Pani Malwina nabyła kwalifikacje z zakresu:

Certyfikowany trener funkcji poznawczych – praca z dziećmi z mutyzmem
Certyfikowany trener TUS I i II stopnia
Certyfikowany kurs z zakresu nauki czytania dzieci ze specjalnymi potrzebami
Certyfikowany Kinezjolog edukacyjny I i II stopnia
Certyfikowane szkolenie w zakresie diagnozy i terapii psychologiczno-pedagogicznej
Uczestniczka warsztatów i szkoleń psychologicznych w zakresie psychosomatyki i somatopsychologii.

Pani Malwina jest osobą, bardzo zaangażowaną i kreatywną w swojej pracy.

Mocno skupiona na potrzebach dzieci, a zwłaszcza tych z problemami rozwojowymi, zawsze je aktywnie wspiera, bazując na swoim bogatym wykształceniu, które też ciągle poszerza. Wieloletnie doświadczenie zawodowe jest również dodatkowym atutem Pani Malwiny. Jako wychowawczyni grupy Pszczółki oraz terapeuta pedagogiczny jest również mocnym wsparciem dla rodziców swoich podopiecznych, z którymi ma bardzo dobry kontakt. Jest zawsze pogodna i wesoła, pełna empatii oraz zrozumienia dla najmłodszych.

Karolina Skonieczna

Ukończyłam studia magisterskie i licencjackie na kierunku: Pedagogika specjalna ze specjalnością – Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną z terapią autyzmu.Jestem w trakcie studiów podyplomowych na kierunku Logopedia Kliniczna na Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu. Ukończyłam liczne kursy i szkolenia m.in.:

Terapia ręki,
AAC – Wspomagające i alternatywne metody komunikacji z dzieckiem, metoda strukturalna do nauki czytania i pisania,
integracja funkcji wykonawczych,
psychomotoryka w rozpoznawaniu autyzmu,
terapia dziecka z mutyzmem wybiórczym.

W naszym przedszkolu jestem wychowawcą grupy Króliczków. Jestem osobą zawsze uśmiechniętą i pozytywnie nastawioną do świata i ludzi. Interesuje mnie rozwój dziecka, jego problemy rozwojowe i to jak można je wesprzeć już na początku jego drogi życiowej. Jestem zawsze zaangażowana w pomoc dzieciom, które otaczam troską i opieką, akceptuję ze wszystkimi słabościami, które staram się zamienić w sukces.

Joanna Mazurek

Praca z dziećmi to moja pasja. Do każdego dziecka staram się podchodzić indywidualnie, zrozumieć jego potrzeby, mocne strony i trudności.

Sport i muzyka są mi bliskie, dlatego staram się je wykorzystywać na co dzień, by dzieci uczyły się również poprzez ruch, zabawę i muzykę. Dużą uwagę przywiązuję do wspomagania rozwoju społeczno - emocjonalnego u dzieci, dlatego realizuję wiele projektów, które pomogą w rozwoju tej sfery u moich podopiecznych.

Oprócz tego, że jestem nauczycielem i wychowawcą grupy „Delfinków” jestem również instruktorem rytmiki oraz instruktorem akrobatyki sportowej.

Ukończyłam certyfikowane szkolenia z Metody Dobrego Startu, neurodydaktyki w praktyce szkolnej i przedszkolnej, wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz terapii psychopedagogicznej osób ze spektrum autyzmu.

Wioletta Flam

Ukończyła Uniwersytet Wrocławski na kierunku Pedagogika Opiekuńcza z Terapią oraz Edukację Wczesnoszkolną i Przedszkolną w Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu.

Ukończyła kursy:

wychowawcy wypoczynku/kolonii,
animatora zabaw dziecięcych,
szkolenie „Matematyka na wesoło dla grup przedszkolnych”,
szkolenie „Przedszkolak w świecie matematyki”
pierwszej pomocy przedmedycznej.
Doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi zdobywała jako stażystka w jednej z prywatnych szkół podstawowych we Wrocławiu. Przez wiele lat związana ze szkołą taneczną „Perfect Dance” we Wrocławiu. Wykorzystuje zdobyte w niej doświadczenie w pracy z dziećmi. Jest osobą otwartą, godną zaufania, odpowiedzialną, łatwo nawiązującą kontakty z dziećmi.

W naszym przedszkolu jest wychowawcą grupy Biedronek.

Karolina Przybyła

Ukończyła studia licencjackie na kierunku Pedagogika o specjalności poradnictwo i pomoc psychologiczno-pedagogiczna oraz studia magisterskie ze specjalnością Terapia pedagogiczna na Uniwersytecie Wrocławskim. Jest absolwentką studiów podyplomowych z Logopedii klinicznej na Uniwersytecie Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu.

Ukończyła kursy, szkolenia i warsztaty:

„Profilaktyka zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży”
„Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia. Diagnoza-terapia-masaż”
„Wykorzystanie elementów metody verbotonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej cz. 1”
„Kodowanie na dywanie i programowanie robotów Ozobot”
Kurs nauki Polski Język Migowy na poziomie A1 i A2
„Senso-psoty-zabawy wspierające rozwój dziecka w oparciu o teorię SI”
Pani Karolina jest wychowawcą grupy „Żabki”, którą prowadzi już od dwóch lat.

Jest pedagogiem, który z dużym zaangażowaniem wspiera swoich podopiecznych w ich kolejnych etapach rozwojowych. Jako pedagog – wychowawca stara się jednocześnie, aby poza nauką, czas spędzony w przedszkolu, był to również czas wspaniałej zabawy. Jest zwolennikiem nauki poprzez zabawę i doświadczanie świata, pozostawiając swoim Żabkom dużo czasu na ich własne pomysły i ich inwencję twórczą. Pani Karolina pragnie, aby szczęśliwe dzieciństwo było fundamentem do dalszych etapów rozwoju dziecka. Jest osobą bardzo wesołą i pełną pomysłów, która dzięki swej wrażliwości, dostrzega wszystkie potrzeby dziecka.

Nauczyciele wspomagający

Edyta Bury

Moje pierwsze wykształcenie to studia na kierunku „Biologia człowieka”, ukończone na UAM. Następnie na SWPS ukończyłam studia w kierunku „Terapii pedagogicznej i arteterapii”, które rozbudowywały moją wiedzę o człowieku – tym małym i tym dużym. Praktyka zawodowa upewniła mnie z kolei w tym, że moja praca jest nie tylko zawodem. Stała się ona moją pasją oraz celem i dążeniem, by pomagać innym. W swojej codziennej pracy z osobami w wieku od 0,8 miesięcy do 80 kilku lat kładę nacisk na umiejętności motoryczne, gdyż to układ nerwowo-mięśniowy przewodzi odpowiedź do mózgu i pozwala na rozwój psychomotoryczny. Uczymy się również poprzez ruch. Dodatkowo ukończyłam specjalizację w kierunku „Edukacji i rehabilitacji osób niepełnosprawnych ruchowo”, a obecnie podyplomowo dokształcam się w kierunku Diagnozy i terapii z zakresu integracji sensorycznej. Ukończyłam liczne kursy dokształcające: Kurs terapii ręki i Trenera grafomotoryki, Kurs TUS, Sensoplastykę oraz dodatkowe szkolenia z arteterapii.

Na co dzień zajmuję się zabawą z kicią wabiącą się Panterka, układam puzzle, jeżdżę ze znajomymi na rowerze, piszę wiersze i opowiadania – zdarza mi się być w tym nawet wyróżnioną 🙂 W przyszłości planuję wydać tomik wierszy lub książkę. Interesuję się również astrologią, ale nie wróżę z fusów:)

Pomoce nauczcyciela

Sylwia Rudolf

Pani Sylwia pracuje jako Pomoc nauczyciela w grupie Pszczółki. To zawsze pogodna, dobra dusza naszego przedszkola. Uśmiechnięta i zawsze gotowa do pomocy. Swoim poczuciem humoru dba o dobry nastrój Małych Mistrzów i buduje bardzo dobrą atmosferę w przedszkolu.

Jej wielkie serce jest doceniane przez dzieci, które chętnie lgną do Pani Sylwii, przytulają się i powierzają Jej swoje wielkie, dziecięce tajemnice.

Manuela Dubanicz-Znamiec

Od sierpnia 2023r. jestem zatrudniona w Przedszkolu Mały Mistrz na stanowisku Pomoc nauczyciela. Choć moje wykształcenie kierunkowe nie było związane z szeroko rozumianym rozwojem dziecka, to zawsze było to moim marzeniem, aby pracować z dziećmi.

Teraz moje marzenie się spełniło!!!

Jestem mamą już dorosłego chłopaka i stąd znam potrzeby dziecka na różnych etapach jego rozwoju. Pomaga mi to jak najlepiej zrozumieć moich podopiecznych i towarzyszyć im w ich kolejnych krokach ku "dorosłości". Poznając moje maluchy, staram się też rozpoznać ich indywidualne potrzeby i otoczyć je jak największą dozą miłości i  troski.  Wierzę, że  dzieci czują moje zaangażowanie, które będzie w miarę upływu czasu,  zaowocuje  ich przyszłymi sukcesami edukacyjnymi i społecznymi.